10 December

Alltså jag verkar ha lite svårt att bestämma mig vad jag ska utbilda mig till!
Först var det frisör, sen var det djurskötare och nu har jag kommit fram till att jag vill bli tatuerare.

Så ja, jag vet inte riktigt vad jag ska söka till våren.. Men ja, jag får väl klura på det ett tag till.'


Vissa har ju lov nu! Eller jag vet inte riktigt hur det blir än, kanske måste in på skolan å göra nå saker.
Men ska prata med syon typ på fredag igen. Får se då hur allting blir. Men ohnej. Hästlinjen var verkligen
inget för mig. Intresset har som blåst bort. Har verkligen inte bara dött bort från hästarna, men de känns som att det var roligare när jag hade Domino. Han kändes nästan som min egen.. Shettisarna går ju knappt att ta in i stallet när det är så himla halt överallt. Så det suger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0