14 December

Gårdagen var väldigt bra. Va ute hos mina kaniner typ hela dagen. myyss.

sen på kvällen kom jenny, och vi såg step up 1 & 2. Så sjukt bra! Jag och Emma var faktiskt påväg att börja dansa, streetdance. Så himla häftigt om man kunde dansa sådär. Hur som helst så tänkte vi anmäla oss, men då var det tydligen fullt, så då tänkte vi vänta till nästa termin, men ja.. det blev inget av. Så stort intresse hade vi inte av att börja dansa.
Jäkla skit. De ska ju alltid börja regna och frysa sen på kvällen. Det gör så att jag inte kan fara till stallet! Hästarna har inte skor på sig, så dom har inga broddar eller nått alls.. Har inte varit där på snart 2 veckor! Har lite ångest för de faktiskt.

Nä. nu ska jag gå från datorn och göra nått annat vettigt.

Btw kika min syrras blogg > http://www.mamandaa.blogg.se/ 
- Hon har ritat av mig! De är faktiskt rätt likt, om jag ska vara ärlig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0