24 December - Julafton.

Ja, egentligen borde jag gå och sova nu. Klockan är 00.31 nu, och jag lär inte få så mycket till sovmorgon. Linnea lär ju väcka oss väldigt tidigt...... typ 8? Direkt hon vaknar vill hon ju öppna julklappar såklart! Alltså jag fattar typ inte ens att det är julafton, har typ ingen julkänsla alls! Dagen lär ju bara svischa förbi och sen var det klart.

Hur som helst igår så var jag, mamma, amanda och linnea på stan. Letade efter nått att ha på sig på julafton. Jag hittade en kol och en topp till. Faktiskt riktigt snygg kjol! Det är som så bra också, för jag lär använda den mer än bara på julafton. Det är de som är så problematiskt när man ska köpa kläder till t.ex julafton.. Man måste ju hitta kläder som funkar att ha som vardagsklädsel också. Eller inget måste men det är ett stort plus.

För övrigt så var jag med Frida på kvällen. Vi gjorde typ nada. Eller ja, vi såg en väldigt överdriven film. Ja, fyfan. Den var ändå rolig. Men näe, den blev faktiskt väldigt överdriven efter ett tag. 

Jovisst! Jag har ringt till den här människan som sökte medryttare till 2 arab vallacker! Och hon behövde fortfarande medryttare till dom. Så det känns super att jag kanske ha en medryttarhäst snart! Hon tränar tydligen hästarna inom akademisk ridkonst. Det blir som kul att få lära sig en ny ridstil. Skulle ringa till helgen igen så vi kan få komma dit och träffa hästarna och kolla läget.

Hoppas ni får en bra julafton allihopa! God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0