28 December

Igår så for jag å jennyy på mellandagsrean. Men ja, tycker att det aldrig finns något i umeå längre. Less på affärerna. Jag vill fara till sundsvall på birsta city å shoppa loss där! Det är rätt långt typ 2-3 timmar att åka dit med buss typ? Så de känns inte så speciellt aktuellt.

Hur som helst gick vi på stan. Käkade på tre kronor, mums! Så sjukt goda pizzor, typ inte torra kanter eller nått alls! Så nu vet jag vars jag ska tillbringa min lunch numera på stan. haha. Max har börjat bli lite uttjatat, men man får väl variera lite.

Jag köpte två böcker och ett block med lite "finare" papper att rita på. Fattar verkligen inte varför jag kommer hem med två böcker?! Jag läser aldrig! Egentligen har jag all tid i världen, men då när jag ska sätta mig ner för att läsa så skriker Linnea, eller så äre nått annat jag känner som jag borde göra istället.. Men men, jag ska försöka börja läsa nån utav böckerna ikväll. Böckerna heter förresten "Mamma sa att jag var sjuk" och "Ut ur mörkret". Det är sanna berättelser. Det är den enda typen av böcker jag kan läsa.. Tycker inte om böcker som inte har nån mening, men te.x fantasyböcker? Alltså varför äre värt att läsa sånna? Det kan ju inte ens hända i verkligheten? Näe, jag förstår mig inte på sånna böcker.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och FÖRSÖKA läsa någon utav mina böcker. Tjohejs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0