Jul



Jaha, då var Julafton avklarad.
Nu imorgon blir det bara lungt. Sen på Lördagen drar hela släkten till Näsmark och äter nå julbord där skulle jag tro. Fast man är rätt less på denhär maten nu..

Hoppades verkligen på att jag skulle få mig ett objektiv. Men jag fick en massa andra bra saker istället! Lär väl köpa mig ett objektiv om ja tjänar nå pengar i sommar eller något. En bra tag kvar men, jag har ingen brådska att köpa mig ett objektiv. Sen har jag blivit lite osäker om ja vill ha ett macro eller ett tele zoom objektiv. Aja, jag har ett bra tag på mig att tänka ut de iaf.

Fick:
• Bodyshop kit (skimmerlotion,läppbalsam,skrubb och badmojs)
• Michael Jacksons skiva, från This is it
• Nå spa kit
• Kläder
• Pengar, presentkort
• Akvarell färger, akvarellpapper och "teckna människor" bok
• m.m
Fick även lite "flytta hemifrån saker", en skål och en sängöverdrag.


Hoppas alla ni andra har haft en bra julafton! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0