Yeeeppp



Drog en sovmorgon imorse,
orkade verkligen inte teater och dans. Hade tänkt skippa matten också för att det kändes bara drygt. Men lite övertalning från Lollo så gick jag ändå, men räknade jag något? NÄE, typ 2 tal! Sen gav jag upp. Det var även nå jävla pipljud i klassrummet som man fick ont i huvude av.

Har inte gjort så mycket ikväll. Satt mig ner och försökte göra något i photoshop, då "självporträttet" ska va klart på torsdag. Men de stod ba stilla i huvude, så måste ta å komma på något imorgon.. Ska även ha läst ut en bok till imorgon. De har ja då inte gjort, jävla gammbok äre också. Filmen va dålig, så antar att boken är lika dålig.

Torsdag - Photoshop uppgift redovisas
Fredag - Engelska text + frågor, svenska recession klar typ, samhälls klart


TUR ATT DE SNART ÄR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0