Bio med Froda groda

Har börjat vakna astidigt. ALLTID då jag har sovmorgon också, inte bra! Nämen dagen började med att jag "försökte" sova ut, men vaknade ändå vid 9..

Lyckades ta mig ut ur huset i kallvädret och motionera ninerna, va kanske ute nån timme. Är jätteosäker på om elliss har bebisar, dessa knölar hon har i magen kan faktiskt lika gärna vara FETT-knölar.. hm.. måste verkligen känna på henne ordentligare nån dag.

Jag och Frida tog bussen vid tre, för att fara på bio. Men bion började halv 9, så först satt vi och åt strips på mias, sen efter att suttit där i nästan en timme, förflyttade vi oss till busstationen.. när vi väl var där så åt vi godis, och.. strips.. det var liksom våran middag. Men gott vare iallafall, hehe. När klockan var halv 8 så promenerade vi till bion, vi såg förresten Benjamin Buttons otroliga liv. Fyfan va bra film! Lätt värt 110 kr!



Näe, nu måste jag nog ta å sova. Ska till hjälpa Helena med körningen imorgon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0