Helg för mig

Nu har jag helg. Började 8.35 imorse, så tog halv 12 bussen hem, skönt!

Har en fruktansvärd ångest.. har inte varit i stallet på snart ½ vecka, sen så mina kaniner vill fara ut å skutta, men det är så himla kallt ute, så allt känns bara jobbigt om jag ska stå där ute å frysa. menmen.. vad gör jag inte för mina ninisar? hehe. Tror jag måste gå ut å motionera dom även fast jag tkr det är kallt.. Adamm flyttar på söndag. Hem till Linda. Bara för någon vecka eller två. Men kmr kännas tomt utan honom. Håller tummarna på att linda kan förstå sig på både honom och alice..

För att vara i stallet har det defenetivt varit för kallt för! Eftersom jag inte rider, så blir man ju askall av att köra vagn. Jäkla isklump efter en halvtimmes tur runt byn. Näe, brrr. Får hoppas att det är något mildare imorgon så jag kan ta mig en tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0