30 Januari

Har inte haft nån turdag direkt. Imorse när jag skulle gå ner för trappen och hade vattenflaskan till kaninerna i handen. Samtidigt sjöng jag. Och vattenflaskan gled ur min hand och ner.. ner i hela trappen. Flaskan var ju full också. Så det blev att torka å torka..

Igår hade jag även oturen att råka hälla mjölk på min telefon. Så just nu dampar den mer än någonsin. Kan knappt he på knapplås. Och nu ikväll när människan som ska frakta ner kaninen så lär min telefon bara dampa ännu mer bara för att det är jag. Men jag håller tummarna på att min KÄRA telefon sköter sig tills människan ringt!

Jag har verkligen ingeting att göra, det är nog därför jag sitter här och skriver. haha. Nä men jag ska nog ta en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0