31 Januari

Klockan ca 23.30 så anlände lille Kasper. Så otroligt fin! Tyvärr så verkar han inte vara speciellt hanterad. Så han är lite blyg. Han vill gärna komma fram å nosa, men vågar inte riktigt stanna kvar så man får klappa honom. Men jag tror det blir bättre med tiden då både jag och han har lärt känna varandra.



Kortet är taget idag då han fick skutta i rasthagen. Men han var typ chockad. Låg bara där. Efter några mintuer vågade han sig att skutta omkring..

Annars idag har jag inga speciella planer. Tänkte para Eddie å Ella idag, men vettetusan. Hon är så förbaskat brunstig. Är rädd att hon biter honom som hon redan gjort idag genom gallret. Honorna kan verkligen orsaka stora skador på hanarna när dom är jätte sura. Imorgon ska det bli minusgrader, så känns bäst att ha gjort bort det idag. Hade även tänkt mig till stallet på dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0