haha, jag har tråkigt liv

Har du pojkvän/flickvän? Nix
Är du kär? nej, tror inte det
Hur tidigt stiger du upp? beror på
Vem/vilka vet mest om dig? hm, jenny tror jag
Gillar du att slåss? nej
Vad ska du göra ikväll? TRÅKA
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? ingenstans
Är du bra på att måla? dålig är jag väl inte, men inte super bra heller
Vem kramade du senast? haha, jag minns inte
Vad längtar du till? bulgarien
Har du körkort? nej
Favoritgodis? surisar!
Morgon- eller nattmänniska? haha, egentligen inget av de, men måste nog säga nattmänniska
Sparare eller slösare? SLÖSARE
Har du några homosexuella vänner? nej, eller inte vad jag vet
Bio eller promenad? både och
Är du kittlig? ja , vem är inte?
Anser du att du är stark? ja, ASSTARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0