myyyy blogg

Jag har ju fixat mig en fotoblogg, men jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta skriva i denhär också, lr om jag ska gå över helt till min fotoblogg.. Fortsätter att skriva här till en början, men får som sagt se om jag ids, eller om jag "flyttar över" fotobloggen till denhär bloggen. Aja, jag får se.

KLIPPTID PÅ MÅN! Ja, jag har äntligen bokat tid för att klippa till min lugg. Och de ska vara snelugg, för i rak lugg är verkligen inte vackert på mig! Inte för att snelugg är så himla mycket bättre men min lugg är så himla lång, den är mest bara ivägen. Sen få jag bara mittbena hela tiden också..


stilig kille! (men ser förjävlig ut i pälsen då han håll på tappa sin sommarpäls, den är inte fin! men eftersom morgonsolen lyste på burarna varje morgon så inte undra på varför han ser ut som han gör då ;)

20 sep - hoppträning hos martina
27 sep - höstmöte i skellefteå, hämtar även min rexpojke då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0