stan idag

Varit på stan idag med mamma, Linnea och Amanda. Fick en ny jacka, som höstjacka. Men den är rätt fodrad så jag kan även ha den i vinter. Sen fick jag även ett par höga skor.


Sen köpte jag själv
- högklackade skor (ja, jag SKA använda dom här), skopunkten 350 :-
- halsduk, från åhlens 149 :-
- 4 skålar till kaninerna, djurmagazinet 90 :-
- benvärmare, gina tricot 49:-

sen tro jag det inte var nå mer ;)


Sitter och väntar på mat just nu,  och ser på det okända. Ska sen fara till stallet. Jag och Helena ska fara ut en sväng med Robjin och Kammo. Dom är så himla duktiga!


Ella, så söt!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så söt! :')

2009-09-18 @ 18:12:58
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0