bra dag


Igår så var det ett toppen dag!
Började med att jag hittade 4 stycken kaninbebisar! Fast en lång utanför boet.. död.. Så de va trist, men de är ngt man måste vara beredd på.. Hoppas Freja föd ikväll! Sen så ringde mamma på morgonen och sa att hon hade fixat en sommarhäst! Hon kände någon som inte har tid med sina hästar just nu, så ska fara dit å hälsa på nån dag framöver! :)

Sen så drog jag hem till Jenny och där satt vi å lyssna på musik å snackade. Vid middagtid så begav vi oss till tre kronor.. och en sak till, från jenny äre sjuuuuuuuuukt långt! Fast som tur va had vi ju cykel.. men ja.. min kondis är inte bra. SÅ därför ska jag kanske ut å spring med jenny imorgon! HAHA, ja vi ser ju om jag överlever..

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0