Japp


Innan idrotten så for jag, lollo, evvis och emelie
på mias å åt. haha, inte så jättebra mat just innan idrotten, men vafan de är ju gott! Fast vi hade bara hjärt å lung räddning så de va lungt. Har även fixat dricka till valborg nu, fast hämtar de int förrän på fredag. Alltså ja har haft för mig att vi var lediga på fredag.. men tydligen inte. Men nästa vecka är vi lediga tors å fredag om ja int har helt fel xD

Ha int gjort särskillt mycket idag annars, har sett disneyfilmer. Fast inte hela. En bit av Herkules å en bit av Lejonkungen 2. Haha. Sen va de ju true blood och andra avenyn, fast dom såg ja på datorn.  Ska gå på stan imorgon med Emma, om vi har ork så ska vi även fara å sola sen också. 

Näe, nu ska jag sova godnatt


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

2010-04-29 @ 13:58:55
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0