now you're gone


Det är typiskt när man har sovmorgon
eller är ledig så sover man aldrig länge.. Vaknade först vid 5, sen så somna jag om till 8 och då gick jag upp. Sen råka ja somna en snabbis på soffan, fast då sov ja ba nån timme typ.

Drog in till stan och mötte upp Lovisa på busstationen. Traskade ner till stan och träffade på Emma och Frida. Så då gick vi på stan med dom. Gick sen upp till Mias och åt middag! Va ett tag sen ja träffa Lovisa så det var trevligt å ses, även fast det inte blev så länge.

Min lilla Freja har försökt få ut sin jäkla unge hela dagen typ.. och den var inte ute nu när ja var ut och gav dom vatten för nån timme sen. Sen har hon säkert nån fler unge i magen, å dom kan knappast vara vid liv.. aja, sånt här måste man alltid vara beredd på.. Tråkigt, när ja längtat efter denhär kullen.. Men ska nog testa para om henne igen och blir det krångel vid födandet nästa gång så får hon nog bara bli hoppkanin och leva livet.

Imorrn vet ja inte vad som händer, Emma pratade om partaj och de gillas. Men får se vad som händer, nu ska jag fortsätta se sex and the cityyyy


Hujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0