tråkigt liv

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du: jävla blå
2. hur lång är du:  176,5
3. vilken hårfärg har du: brunt, MED röda skiftningar ty
4. långt eller kort hår: långt
5. piercingar i anisktet: nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: BRUNA
7. hur lång skulle du vilja vara: ja, normal lång inte typ jävla giraff
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: mörkbrunt
9. vill du ha kort eller långt hår: Längre.
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: ha redan i naveln, å öronen..

Senaste du
11.  åt mat:
mackor me körv
12.  drack: vatten
13. du fick sms av och vad de stod: orkar int kolla
14. du skrev sms till och vad du skrev: orkar int kolla
15. sa: Jag älskar dig, till pappa.
16. kramade: minns inte
17. kysste: voldemort
19. du spydde: typ nyår
20. du skrattade: nyss

kärlek
21. är du singel: jo
22. ditt förra förhållande va med: ha aldrig haft nå seriöst förhållande
23. ditt längsta förhållande: men bajs
24. med vem : ron weasley
23. är du kär: nej
26. är du oskuld: JAg är gud
27. gillar du någon just nu: nej
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: inget
29. vill du vara singel: vet inte
30. vill du gifta dig: näe ,vet inte riktigt
31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvänn: bajs

vänskap
32. de som vet mest om dig: Min syster
33. den vän som du har kännt längst: Jenny å Emma tror jag
34. din bästa vän: min syster å frida
35. någon du saknar att umgås med: sofia f
36. en av dina bästa killkompisar: vet inte riktigt
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: IDA SLIDA PIDA
38. den du har mest minnen med: Jenny, Emma
39. bra vänner du inte träffar ofta: De är några stycken jao
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: JAA

övrigt
41. musiksmak: lyssna  på de mesta
42. galen eller lugn: haha alla tro fan att jag är filbunken, men när man ha lärt känna mig så är ja int direkt lugn! hah
43. har du någon gång hört att du sjunger bra: HAHAHAHHAHAHA, tvärtom
44. dricker du alkohol: eh aa?
46. har du hört att du borde bli modell: ja konstigt nog....!
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Underkläder?
50. vad tänker du på just nu: min macka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0