Vax är inget för mig


Ja hade nyss duschat och fick för mig
för att prova vaxa lite på benet.. För vill gärna vaxa då jag ska utomlands, drygt å hålla på å raka sig varje dag.. Har inte hört så mycket posetivt om att vaxa, många säg att det gör olidligt ont, men ja tror liksom inte på de.. lite ont gör det säkert, men bara för ett tag.. Aja hur som helst så gjorde jag på en liten plätt längre ner på benet.. Å fy fan va ont de gööööör! FYFAN, jag avled!!!!!!!!!! inte kul..

Kvällen spenderades med Emma och Nicke. Hyrde nån film som var helt värdelös.. de skulle vara en skräckis.. men ja, den sög balle. Så vi spelade lite kort ett tag, fan va bra jag var! haha, självförtroeende där! Sen så såg vi nån komedi, den va rätt bra. Den hette typ the heartbreakers lr nått.

 Aja, nu ska jag nog ta å sova.. eller så ser jag nån film tills jag somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0