Fullt upp


Har verkligen inte tid eller ork
att blogga, de händer rätt mycket nu i Augusti.

Umgåtts med Frida och Jossan  mycket, även Malin under förra veckan och denna. = mycket skratt. såhär mkt ha ja inte skrattat på ett bra tag kan jag lova.. haha.

Har fått iväg alla kaninungarna nu! Eller alla är åtminstone tingade och kommer få jättebra hem, känns galet skönt! Va även på bio med Linnea idag, vi såg den nya Shrek. Ja, den klår då inte dom första filmerna.

Jag har även bestämt mig exakt hur min tatuering ska se ut och vad jag ska ha! Denna kommer att ske på min 18års dag!!! dock så är min pappa jävligt emot detta, men vafan ja är 18.. min kropp och mitt beslut!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad ska du göra för tattooo? :)

2010-08-03 @ 10:38:43
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0