Let's party..


Min lilla Azalea åker ner
till Dalarna imorgon på utställningen och hämtas där av sin nya ägare. Men hon kommer få det jättebra, så jag känner verkligen ingen ångest att hon ska åka iväg. Det blir nog jättebra! Så jag orkar inte fara till skolan imorgon, då dom kommer förbi och hämtar upp henne vid halv 12. Känns inte värt å fara till skolan då liksom..

Lördag så är det partyyy med massa people. Vet knappt själv vilka som ska hit, men jag hoppas det blir galet kul och att det inte spårar.

... och ja, som ni lär märka så fungerar min bärbara nu! Datateknikerna på midis är ba duktiga! ;)



Dagens händelse: Ramlade inne i midgård. Jag riktigt ramlade. Hahaha, jag orkar inte med mig själv. Men ja håll på skratta ihjäl mig då jag tänker på de. Haha. Bara kul.



Kommentarer
Postat av: EVELINA ♥

sv; hahahhahah! jadu, du e gammal!

2010-08-30 @ 13:38:42
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0