WOOOWWO



Hade en jättebra födelsedag i Tisdags!
Fick massor av bra grejer. Bla pengar, startpaket till körkortet, smycken, "flytta hemifrån grejer" och lite annat smått och gott! :)

Trevlig kväll med Jessica och Emma, drog till Ängersjön och fiskade. Kan ju inte säga att fiska är något för mig ,men det var kul ändå. Haha. Åkte sen runt i Jessicas finbil och sen fick vi för oss att ta ett nattbad på badhuset när det var +9..

Hjälpte farmor hela gårdagen att fota hus i Ängersjö. Det tog sin lilla tid, men jag hade ju något att göra iallafall. OCH idag tog jag kort på nån låtburk och en karta åt farmor (Hon håller på att göra en bok om Ängersjös hus och om kriget där) Fick även veta idag att min farmor å farfar har en volvo amazon! hur coolt är inte det? Jag är inte en riktig bilmänniska, men näe. JAG har första tjing på den när den ska säljas! Den var hur fin som helst både utvändigt och invändigt,inte sliten alls. Fast den skulle behövas fräschas upp lite grann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0