Nyår närmar sig

Har varit en allmänt seg dag, dock va jag å Lassie ut å shoppa lite! Köpte bland annat vanlig mat, då han int hade så mycket att erbjuda hemma. eller, de fattades rätt mkt. Sen så köpte ja även Trésemme shampoo å balsam, stor flaskor! Och medan Lassie va inne på systeme så fynda ja en liten väska för 60 kr, som annars hade kostat 130!

Hu se de ut inför nyår?
Jo jag ska fira med Lasses kompisar, käka middag här till å börja med. Sen ska vi på nån random fest. Ganska konstig nyår, eftersom jag alltid brukar fira med familjen och med mina vänner. Känns ganska ensamt, har ju såklart min fina pojkvän. Men sina vänner vill man gärna fira nyår med, framförallt lovisa mårtensson som just nu sitter i 30 graders värme.. Hon borde va här me mig nu, åtminstone på nyår!
År 2010 har verkligen varit helt underbart. Nått mer behöver jag inte säga, orkar inte gå in på detaljer. Men sommaren.. ojoj.. roliga minnen som jag sent kommer att glömma. Tack för mig, ha ett bra nyår allihopa! Kommer nog int uppdatera nå mer nu förrän nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0