Riktigt nöjd tjej!

Kom hem från farmor å farfar efter 9 nån gång, fick god mat och jättebra julklappar. Är mer än nöjd!

Jag fick:
- Pengar, presentkort
- Sockar, underkläder
- Flyttahemifrån saker (gryta,tallrikar, småskålar, överkast m.m)
- Ansiktsmojs
- Smycken
- Michael Jacksons självbiografi
- Parfym
- Presentkort tsm me min syster på nån fotogrejs
- och lite småsaker! :)

Allra mest önskade jag mig en Nikon D90, men den är gaaaaalet dyr. Så hade inte direkt nån förväntning på att ja skulle få den, men man kan alltid önska sig :] Jag får nöjda mig me min lilla Nikon här hemma för tillfället, som dock har nått cp fel.. Men till veckan ska han skickas tillbaks!!

Imorgon: Bär det av till Näsmark, där vi ska umgås och äta julmat med all släkt typ. Men de kan nog bli trevligt. Nu funderar jag på att bege mig mot sängen snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0