Söndag


Helgen är redan över, helvetet va fort de går.. sjukt!

Sammanfattnig av helgen kortfattat

Fredag: Var trött som ett as, så min fredag bestod typ av att sova? hehe
Lördag: På dagen så gjorde jag inget särskillt, gick ut me hunden på en lång sväng. Sen på kvällen kom Jenny, så vi såg film och snackade :)
Idag: Valpkurs från 13-15 ungefär, gick rätt bra där idag. Hon var då lugnare än förra gången! Sen ha jag int gjort så mkt mer ikv, ba suttit vid datorn typ.

Mitt studiebidrag för januari månad gick åt till att köpa smink, hela 945 spänn! Aja, de är nog värt det!
Så när studiebidraget kmr för februari ska det köpas
- Macrofilter 99:-
- transportlåda (300:-)

det är väl vad jag kmr på nu.. eller ja.. kläder behövs också, men finns ju förfan inga kläder i umeå, bajs


Kommentarer
Postat av: Restanten

GRATTIS GRATTIS!

Du har vunnit en resa för 2 till en liten ö ute i Söderhavet som kallas Dunderfjun. Ta med dig din bästa kompis. Ni kommer ha det så kul.

Ni kommer också få sällskap och två söderhavs killar. ;)

Så va väntar du på? Packa dina saker och hämta din kompis och åk sen till närmsta flygplats, biljetterna väntar på dig där.



Mvh Gertrud på Reseguiden.

2010-02-02 @ 19:01:58
Postat av: evelina

TA ME MEJ! :D

2010-02-02 @ 20:12:29
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0