det är ett mirakel


JAG HAR GODKÄND I MATTE A!
Är det inte otroligt? Nu slipp jag matte A i 2an ändå. Men då väntar matte b..... fast den vet jag seriöst att jag inte kmr få g i. Så ja lär ju inte ha nån matte b, haha.

Drog in till stan och gick å shoppa. Skulle egentligen ha nån fotbollsmojs med skolan. Men orkade inte gå, så de blev en shoppingrunda. Anledningen att jag ens gick på stan var att hitta nått till avslutningen. Hittade ingenting. Så jag får se om jag har något här hemma jag kan ha på mig, sista utvägen blir väl H&H är hemma i hörne. Men istället så hittade jag en jeansjacka, i en kortare modell. Asfin! Enligt mig iallafall. Köpte även en döskallering i guld på glitter och såklart hårfärg! Då mitt hår är rätt blekt sen Kreta.

Sitter just nu med färg i håret. Tog en mörkare färg än vad jag hade förra gången! Brun-svart. Hehe, ja kanske kommer svarthårig till skolan imorrn? Nä.. det hoppas jag inte. Fast färgen är ju alltid rätt mörk just när man färgat. Lär ju bli mer normal efter några tvättar.

Näe, nu ska jag snart tvätta ur färgen... sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

grattis till ditt godkända betyg :D

2010-06-09 @ 09:27:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0