Hemma igen


Varit hos Frida fram
till 10 ungefär, så kom hem för ett tag sedan. Ska berätta om helgen kortfattat.

Lördagen: Bussen gick inte förrän vid halv 3 till Bjurholm. Så gick runt på stan med min syster och hennes vänner. Träffade på Jenny och Tobbe så följde dom till Tre kronor. Där satt jag ett litet tag innan de va dags å bege sig till busstationen. I vännäs så hoppade Amanda på bussen. Klantamanda säger jag bara, ingenting behöver nämnas. Haha.

Nämen väl framme hos Evelina så snackade vi och Evvis öppnade presenter. Sen började vi göra iordning middagen som blev TACOS! Ja, vi åt riktigt mkt å mätt blev man. Även fast vi var mätta så fick vi i oss en massa chips och popcorn + tårta! Blev en hel del filmer, Först Taken (?) tro jag den hette, sen så kom polly och sen patrik 1,5. Tro vi gick och la oss ring 2-halv 3. Hade astrevligt hos Evvis iaf! Måste göras om!

Söndagen: Va tänkt att jag skulle hem, men stannade kvar och sov hos Lovisa en natt i Balsjö. Såg på film och snackade om livet. På morgonen så skjutsade Lovisa ner mig till Bjur med moppen, för skulle åka med mormor hem. Haha, ja kan då verkligen inte klaga på min moppe längre! För Lovisas var verkligen seg...! Nämen ja hade jättekul hos henne!

Tack för en toppenhelg tjejeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0