Men kan myggen uttrotas eller?



 
Man kan verkligen inte göra något utan att man har myggor flockar av myggor på kroppen! De är ju fan sjukt. UTROTA MYGGEN!

Igår så var jag med Jenny, vi låg å stekte och snackade om livet fram tills de kom en massa moln å då blev vi ledsna och gick in. Startade filmen Top gun, som vi såg ett tag. Sen drog jag hem och duscha och gjorde mig iordning. Åkte in med Jenny och hennes mamma för att se bio. Prince of Persia, tro jag den hette. Den var iaf asbra!

Följde med Amanda till ridbanan kikade på när Linn red en häst på ridbanan, hon va så duktig så! Sen for jag hem och gjorde inte särskillt mycket. Jo, tog en massa bilder på kaninbebisarna! Dom blev faktiskt en vecka igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0