Stan med Åsis


Traskade runt på stan med Åsis idag.
Inte träffat henne på aslänge så det var verkligen på tiden! Fyndade en hel del också. Haha. Köpte en grå jacka/kavaj/kofta haha, vet inte vad man ska kalla det? Men den va asnygg, med axeldekorationer. Sen ett par jeanslegging, bara för att dom va asbilliga. Sen även ett värmeskydd av märket syos. Har nämligen beställt en volymmaster!! De tog sin tid, men nu är den snart min. Tummen upp för det.

Nu ikväll vet jag inte vad jag ska hitt på. Jag och Jenny har planerat att fara och se Eclipse på bio imorgonkväll! Så ska nog låna tvåan av henne, får de va aslänge sen jag såg den. Så jag får lite koll innan jag ser den tredje filmen. Näe, nu ska jag gå ut en sväng!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ofta du va på stan igår ! De va ju ja me.

Btw, du härmas, ja ha också en volymmaster, wannabe !

2010-07-01 @ 21:16:58
URL: http://liillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0