Äntligen sportlov!


YEES! Så sjukt skönt med lov! Hela våran klass skulle gå å se musikalen, West Side Story och det var obligatoriskt. Så hade inget val att vara kvar till kvart i 7 å se den!

Hade ingen sovmorgon imorse, så tog tidiga bussen in.. Inte kul. Vi skull ha dubbelpass bild/form. För att vi hade missat en massa lektioner. Skippade engelskan och drog hem med halv 2 bussen. Ville hinna vara ute lite då de är så fint väder!

Så har grejat me kaninerna, packat ihop det mesta för imorgon. Samling på umåker kl 08 imorrn. Haha, tidigt lr vad? Men de är därför vi ska hinna allt som ska göras, sen kan de vara mkt kaniner som ska tävla också.


Kommentarer
Postat av: EVELINA

Men Maria. Skolka från engelskan. Vad har jag sagt om det där. :-o det är inte bra att göra de. Speciellt inte från samma lektion varenda måndag. ;/ jag litad på dej. Men nu har du sårat mitt hjärta. Lova mej att du aldrig gör om det igen. Jag hoppas du lär dej nått av det jag säger till dej. När lovet e över ska jag ta ett allvarligt snack med dej .

2010-03-06 @ 11:10:30
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0