klippklipp



Funderar på låta mamma klippa
igenom mitt hår, för det behövs verkligen. Men ja är så jäkulst feg, för förra gången ja lät mamma klippa mitt hår så klippte hon fan bort allt hår.. å då blev ja ledsen! Nämen nu skare göras, de växer ju ut..

Engelska redovisningen är nu äntligen bortgjord! har gruvat mig hela söndagen för att redovisa. Men de gick ba bra, även fast ja int sa så mkt. Så kände jag mig duktig ;) Känns så hemskt å prata just engelska i våran klass då typ alla är asbra på de, dom sitt ju å snacka engelska med varann då det INTE är eng lektion! då är man fan duktig!

Förresten, va ju på utställning i helgen. For kl 08 från farmor och sen har jag varit borta hela dagen fram till 21.30 ungefär.. Domaren va nå så jäkulst snål me poängen! Var jättefå hästar som fick bra poäng. Diesel fick 36p och Dino fick bara 33 ynka poäng!!? gu va vi blev förvånade när han fick det, för en annan domare tidigare sa att han kunde bli något bra och att hon skulle behålla honom. Näe, förstår inte. Sen gamm Felica fick 40p, så guld till henne. Kul!

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0