ge mig sommarjobb?


Har inte fått jobb på varken kyrkan i hörne eller
på sjukhuset i stan. Å ja hoppades verkligen på kyrkan, då de är riktigt bra betalt.. Men näe, så blev de inte. Så ska fråga på ica imorgon, å konsum sen ska ja å Emma höra med om de finns något på norrbyskär. Helst vill ja ha i hörne, jobbigt om de ska va långt bort..

För har jag inte nått sommarjobb i sommar så är jag verkligen körd. Är fan mkt ja ska göra i sommar.. Så, ja.. Ja hoppas!!


Sommar 2010
- bjurholmsdagarna me frida å lovisaa
- åsele me Idiiis
- trästock(?)
- stockholm me åsa (om ja har pengar)
- tatuera mig
- fylla 18
- å en massa fler trevligheter hoppas jag.. :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad ska du tatuuuuera ? :D

2010-05-10 @ 06:09:20
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0