Regnet ba öser ner


Ja är riktigt lycklig som snart drar utomlands, har hört att de ska va skitväder hela helgen också! Så ni får hare så trevligt i regnet allihopa medan jag njuter av värmen på kreta! Haha.

Nämen ja försöker just nu att få ihop min moviemaker film till digibilden som ska vara klar på torsdag. Sen ha vi även nån annan skitsak som ska va klar också tror jag. Jag å Idis ska göra klart svenska sagan som vi int har tagit oss an att göra klart. Har lite fina bilder att rita.. haha. Känns som jag har 1000 saker att göra i veckan. Kommer fan inte hinna. Sen ha vi jävla engelskan, den kan ju dra åt helvete. Eller rättare sagt lärarn kan göra de!

Näe, nu ska jag forstätta med digibildskiten!


Kommentarer
Postat av: EVELINA

sv; thanks dude : )

2010-05-25 @ 19:46:54
URL: http://evelinaahsfoto.blogg.se/
Postat av: amanda

Ååh tack mariaaa :) Ha det så skoj ditt du ska! Medans du badar i varma pooler, ska jag bada i översvämningar ! heheh...

2010-05-26 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0