...trevlig morgonpromenad


..Ja, nu ska ja berätta en jävligt pinsam
sak som hände imorse.. Såhär var det: Gick ut med Saga lite snabbt åså had hon bajsa så jag skulle plocka upp det. Just när jag had börjat knyta påsen dyker det upp en människa som styr små barncyklar.. Och det tycke givetvis saga var jävligt hemskt.. så vad gör hon? JO, hon springer som ett jävla as och jag flyger utta helvete, så släpas 1-2 meter efter henne. Som tur vad det på gräs. men har ett rejält skrubbsår! Ja kan ju lova att jag va riktigt förbannad på hon! Dom som såg dedär måste ha varit jävligt roade.. de hade jag varit om ja sett nån släpas efter en hund..! Haha, fast lite småroligt var det ändå när man tänker på det nu..

Spenderade resten av dagen i stan med Emma, fast utan pengar. Vi gick ba runt å nörda. Eller Emma skull köpa sig nå shorts. Men de blev inget. Sen va de nå 94-93or (gissar jag på) som gick efter oss å sa "blondie" till Emma, dom riktigt förföljde oss. Där har vi en nackdel med att vara blond: Man sticker verkligen ut i mängden! Haha. Har nu nyss kommit hem från en promenix med Saga och jag överlevde..

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah, jag hade fan velat se det! jag hade fan dött!!!!!!!!

2010-05-18 @ 21:07:32
Postat av: Emmelist

kul att du vill vara med och tävla om ringen :D vinnaren dras om bara några timmar!! :D så håll utkik!



Hoppas allt är awesome annars!! Många kramar!

2010-05-18 @ 23:57:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah va fin bild ;D

2010-05-20 @ 16:20:11
URL: http://mamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0