Ska snart iväg igen


Bild från Gotland 2008, saknar!

Väntar på att klockan ska bli kvart över 3 så jag få fara till stan, ha faktiskt inte träffat Lassiiiie på typ nästan en vecka. Så det blir mys å träffa honom. :)

Har även hunnit med att städa åt kaninerna på morgonen, vilket behövdes. Och har städat mitt rum också! Så nu är det fint.. eller, ja. Det går att va här inne iaf. För imorgon kommer Lovisa och Lasse att sova hos mig, kan ju va en fördel om mitt rum ser lite städat ut då. Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkkla fula tjejerrrrrrrrrrrrrrrrrr ;););););););););););););););;P;P;PPPP;P;P;PPPPP;P;P;P;P;PPP;PP;P;P;P;P;P;PPP;PP;PP;PPPPPPPP;PP;P;P;PP;PP;P; / You konw how is you thinkig alittle bit. She is on the pituce, de ugly one.hejbye :) bajs på din slemmmmiga snoppppvårta

2010-11-03 @ 20:19:17
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av ett gästinlägg som jag hade för typ hundra år sedan är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kan du anmäla dig till veckans blogg! :D

2010-11-07 @ 21:27:06
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0