Sliten efter helgens bravader


Ja, på fredagen så var
jag på förfest hos nå tjejer som Lovisa kände, trevligt! Sen så begav vi oss till krogen, fiiiive! Träffade en massa trevligt folk där, MEN ASKUL hade jag, vilket märks i min kropp. Är helt slut. Ha så jäkla mkt träningsvärk efter allt dansande på fredan å hes va ja som fan på lördamorgon.. Blåmärke på foten ha ja å!

Dagen efter vid 6 for jag till skelleftå på kaninuställning, va helt efterbliven efter att ha bara sovit knappt 3 timmar. Kändes som ja fortfarande va full när ja halvsov stundvis då de int hände så mkt.. Var där hela dagen och kom hem vid 7 på kvällen.

NU: Ska jag packa för att fara till Lassie vid 7 bussen, så de bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0