This is my choice.


Har nyss sett klart Eclipse, den är så galet bra!

Tvingade mig själv ut tidigare under dagen, även fast ja har magont. Men hur som helst, motionerade kaninerna. Sen gick jag en sväng med Saga, tog även med mig en kameran. Blev lite bilder, dock int så många som ja velat då de blev moln asfort..

Så himla skönt att vi är lediga idag, men imorrn äre skola. Åh, orkar seriöst inte skolan. Blir bara deprimerad då ja tänker på de. Aja, men nått plus i kanten för imorgon är att jag ha sovmorgon! Sen kommer bebis hit efter jobbet och käkar här och sedan drar vi till Umeå och sover där. DÅ får jag extra sovmorgon, å de klagar ja inte på! OCH jag ska inte försova mig imorgon...!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om du försover dig kommer jag till skolan och spöar dig.

2010-11-09 @ 15:06:39
Postat av: Jenny

JAAA, jag vill så gärna. Men är så jävla rädd :] Men ifall jag gör det. DÅ måste DU följa mig.

2010-11-09 @ 17:40:31
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0