Datorjävel

Jahapp, då är datorn inlämnad igen. Så jävla kassa datorer alltså, dom gå fan sönder hela tiden lr få virus. Så nu imorgon hoppas jag att jag har en frisk dator, iaf för ett tag..

Tog "ledigt" idag, orkade inte skolan. Kom hem 20 över 9 igårkväll.. Hade varit på körskolan å fick sitta å vänta i 2 timmar på bussen. Inte kul. Sen hade ja inga pengar heller så ja kunde köpa nå, höll på hungra ihjäl! Träffade Johanna på busstationen så snackade med henne ett tag, framförallt om hästar. När man väl börjar ta upp det och tänker på de, så fattar man verkligen hur mycket man saknar att vara i stallet, alla ridturer..

Nu ska jag väl börja röra mig utåt. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0