Kämpa Eddie!

När jag skulle gå ut till kaninerna på tisdagen kring 11, så när Eddie kom fram såg jag att han hade huvudet på sne och vinglade asmkt då han kom fram till mig..
Försökte få tag på mamma, men hon hade int mobilen på sig så ringde veterinären och dom tyckte jag skulle komma in me honom. Men hade ingen skjuts. Mamma trodde han hade fått nån hjärnblödning. Stannade uppe hela kvällen med han för ja trodde att han skulle somna in av sig själv. Men så blev de int alls, han är en riktig kämpe. Ringde dagen efter till veterinären och som tur är har jag en jävligt snäll pojkvän som skjutsa mig till vännäs. Väl där så undersökte hon honom, hittade dock inget som kunde förklara varför han var "förlamad", sen bad hon en annan veterinär titta på honom. Och tydligen hade han vätska i örat och det kan bero på det. Så ska behandla honom för det tills imorgon och se hur man mår då..
För han är väldigt klar i huvudet annars, äter, dricker, bajsar och kissar.. Så det är bara kroppen som är helt cp. Det är anledningen varför ja int är i skolan, då man måste passa honom hela tiden, för han får ryck när han vill flytta sig och han kan liksom int vända sig själv. Men ett positivt tecken är att han kan kontrollera huvudet mycket bättre än igår nu!
Jag håller tummarna på att det ska gå bra..  ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller båda mina tummar!

2011-03-17 @ 17:39:29
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0