Jaha..



Då var 2009 snart slut.
Mycket bra och dåligt har hänt dethär året. Människor har kommit och gått. Men det är väl så det är antar jag.

Har väl inte tänkt mig något nyårslöfte. För jag suger på att hålla dom. Eller dom gångerna jag har haft godislöfte och sånt har det väl gått bra. Men då var jag typ bebis. haha. Dessa kom jag på alldeles nyss, tror dom kan vara något att försöka hålla.

 - Gör det bästa av varje dag
 - stå upp för mig själv



Höjdpunkterna för 2009

Bulgarien
- Det är en resa jag alltid kommer att minnas tror jag. Jag hade så sjukt kul där. Då vi skulle fara hem efter en vecka, var det verkligen deppiga tjejer. Medans dom andra var kvar i en vecka till.. Sällskapet var nog som gjorde hela resan. Frida, Frida, syster, Matte, Joel och Jalle

Madonna på Ullevi - Att få se sin "idol" live är något av det mäktigaste man kan göra. Nog för att vi satt rätt långt ifrån scenen. Hade nog varit ännu mer minnesvärt om man stod längst fram, men biljetterna är mkt mkt dyrare om man ska ha ståplats! Otroligt mäktigt vare iallafall!

Ny skola  - Efter mitt emoår på Forslunda så hoppades jag verkligen att denna skolstart skulle kännas bättre! Och det gjorde det såklart. Är otroligt nöjd med min klass. Eller ja.. Finns nu några man stör sig på, men de hör väl till, right?

Skaffat hund - JA! Efter alla dessa år om att skaffa hund, men de aldrig blivit av. Men äntligen! Nog för att det är väldigt tidskrävande och jobbigt ibland. Men det är jättekul då hon inte får sina dampatacker xD


Aja, det är väl de jag kommer på just nu i denna stund. Gott nytt år allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0