25 December

Min julafton kan jag inte klaga på. Fick mycket bra saker är jättenöjd! Vi firade hos min farmor och farfar, vilket var mycket trevligt. Jag åt typ som en himla gris. Fy va jag åt.. De som är så jobbigt är att man äter typ samma mat 3 dagar i rad. Julafton, juldagen och annandag jul. Just nu så blir jag bara äcklad av att vi typ ska äta den typen av mat nu under juldagarna.. Nänä, men de går säkert ner i magen.

Lite saker som jag fick:
- smink
- privat sminklektion på make up store. köpa smink för 450kr
- morgonrock
- mamma mia filmen
- pengar
m.m

Nu har jag ganska nydligen sett klart sex and the city the movie och har så sjukt ont i huvudet.
Ska nog ta och lägga mig strax.  Vad händer imorgon? Jo! Jag ska ta en lång sovmorgon, sen har hela min familj bokat biljetter till premiären av " Det flyter" . Tror den hette så .. Min kusin är statist i filmen, så de blir som lite småkul. haha.

Mitt huvud strejkar rejält nu. Så ska ta och sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: frida

"allt flyter" :)

2008-12-25 @ 01:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0