skola snart..



Har inte skrivit här på ett bra känner jag, så tyckte det var dags!

Göteborg var hur bra som helst, förrutom själva tågresan. Den var lång och tråkig. Sen gick det knappt att sova då tåget levde om så jäkulst. Madonna var så himla häftigt! Gud, det var nästan overkligt att se henne! Jag höll nästan på bryta ihop då hon började hedra michael jackson. Näe, gud.. vilken stämning det var då. Alla i publiken ställde sig upp och börja klappa händerna.. näe.. gud..

Annars har jag inte hunnit med så mycket idag. Har börjat fixa till buren jag fått av frida, så nu är det typ bara lite målande kvar. Blir nog bra!

Red även ut på Azalea tsm med Amanda/Butterfly & Linn/Ragge för nån dag sen! Och det gick verkligen hur bra som helst! Skötte sig prima!! Näe, gud vad vi är stolt över henne!!

" Varmblod, 14 år. sto, lite riden. Slaktas om ingen vill ta hand om henne. Jag har ångest! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0