24 November

Packade Eddie & Adam och drog till tävling idag i Umeå, på granngården. Tyvärr så har vi ingen godkänd domare längre, så det kommer mest vara inofficioella tävlingar nu framöver.  Anmälde Både Eddie & Adam till Lätt rak. Sen Adam till lätt krok & Eddie till längd. Adam gjorde verkligen bra ifrån sig, inga aggresivt beteende alls nu under hela tävlingen. Han var lite skakis just då det var mycket folk. Annars var han jätteduktig, men han slarvar så otroligt mycket när han hoppar.. Det irriterar jag mig på! Kom 6:a av 15 kaniner!! Över till Eddie. Han brukar slarvriva rejält, men idag försökte han verkligen! Men inget vidare bra resultat ändå.. Han verka gilla 15 placeringen. Längden så hoppade han bra på framhoppningen, men när det väl var dags att hoppa det långa längdhindret så vägra han! Han kan hoppa långt, det vet jag! Men som sagt bättre lycka nästa gång  : )





Nu blir jag rent av arg. Oacceptabelt!
Och du ska kalla dig kompis?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0