gymnasie

Har fått reda på gymnasieintagningen nu!

hantverk frisör, draggen - reserv 33
hantverk, frisör thoren - reserv 11
estetiska programmet, bild och form - INTAGEN

Till en början så var jag rätt taggad på att gå på midgård, men nu vet jag inte.
vill helst av allt gå frisör. men aja, är reserv 11. så om jag har tur så kommer jag in.


Varit i stallet hela kvällen. Jag & Linn grejade på med Azi. Hon är inte riden nu på ett bra tag, så lite stressad var hon. Men gick ändå bra för att det var så länge sen sist.
Robjin, nyhingsten är verkligen jättego. Men han behöv motion, verkligen. Han har värsta fettvalkarna på halsen! HAHA.
Tydligen så har han inte varit hanterad särskillt mycket där han stod förrut och int körd på flera år sen han gjorde bruksprovet. Men tycker inte alls han är svår att hantera, otroligt lugn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0