snodde av idis

Ditt utseende:
Hårfärg? brunt, med röda skiftningar typ?
Längd? ca 176
Skostorlek? 39-40
Ålder? 17

Kärlek:
Har du kille just nu? NOPE
Gillar du någon? Nej
Vem? bajs 
Tillåter du din kille röra vid dig? om ja hade en, så ja
Överallt? aråå
Har du haft sex? INT FÖRRÄN JA GIFTER MIG!
Hur många har du haft sex med? mer än 39948 och färre än 50988 ;)
Har du haft många förhållanden? Nej

Smak & stil:
Vad har du på dig? kläder?
Hur ser dina trosor ut? vita med lila ränder 
Har du någon BH? ja
Hur ser den ut just nu? Svart
Hur beskriver du en fjortis? kan beskriva en fjortis med 6 bokstäver, deni! ;) IDA LIF
Hur beskriver du en pluggis? jadu... linn karström? :] ååh naajjjjjjjjjj hahahahah

Bad days:
Har du varit full? Jodå, sånt händer
Har du däckat? typ
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du rökt? haha aa
Har du snusat? ne? tror inte de :O
Har du gjort något olagligt? varje dag
Har du slagit någon ner till marken? varje helg! mina muskler måste ju hållas i trim!

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nej
Tror du på gud? Ja! han är mitt liv! <3 jesus/gud for life<3 
Har du en bästis? bästis vet jag inte, men några få som står mig nära
Är du vegetarian? neju
Har du varit med om ett stort gräl? ja

Antingen eller:
Mjölk/saft?
Ibumetin/alvedon?
Katt/hund?
Cykla/gå?
Öl/vin? måste ja välja nått!?!?!!
Kanin/hare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0