12 December

Glömde skriva igår. Så tänkte jag skulle göra det nu.
ehmm.. jo, jag for först och mötte jenny & emz och vi promenerade till kyrkan,
för att kika på lucian. ja, va ska man säga om den? så himla kass lucia har jag
aldrig varit med om.

Försov mig som vanligt. Men jag lyckades hinna me 7.15 bussen. Skulle in till skolan för att
lämna igen alla mina böcker.
Så på måndag ska jag in på UC och prata för att lägga upp schemat till efter jul, I think?

Jag kanske även går ut med tre betyg. Försäljning och service, djurkundskap och basmaskin men då
ska jag ha tur. Så får se. En utav pedagogerna ska hjälpa mig med försäljning&servicen så att jag får
g i den. Hon skulle prata med min djurkundskapslärare och se om hon hade möjlighet att sätta betyg på mig.

Just nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja igen.
Vem vinner? Alice eller Kevin?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0