21 December

3 dagar kvar till jul! herregud säger jag bara! har verkligen ingen julstämning alls. allt känns bara blä.

Lite update från igår. på dagen så roade jag mig me mina kaniner. De gör mig alltid på gott humör (oftast)! haha.
Sen på kvällen kom Jennyy, vi snackade typ hela kvällen haha. Nämen tjejsnack är alltid trevligt. ( :

Idag har jag varit med Fridaa
. Vi tog kort på kaninerna, som vi ska ha till hemsidan och så. Hade rätt gamla kort på vissa kaniner. Sen mixtra vi med en framside bild till sidan också. Amanda gick hjälpa oss lite. hehe.

BIG PROBLEMS! Jag vet inte hur jag ska göra med mitt kanin antal. Har tänkt köpa 2 stycken rex dvärgvädurar från stockholm. Jo, ni hörde rätt. Stockholm. Hårstrukturen rex i dvärgvädur är väldigt ovanlig, är typ bara uppfödare nerifrån som har dom. Men allt blir så problematiskt. För jag måste sälja iväg mina vanliga rexar. Känns väldigt tufft. Iaf med Eddie. Så jag vet inte. Ska ju som sagt få en dvv hona från Linda och sen måste jag skaffa en dvv hane. För vill inte para med adam. För han va rätt aggresiv under sin "tonårsperiod" så känns inte så bra om ungarna ärver det efter honom. För Inte så kul om jag säljer dom till barn och sen blir dom bita å skit. Känns bara dumt å riskera det. Så har tänkt köpa en svart wienertecknad hane att para med. (färgen är inte godkänd) men spillerill. Dom var asfina ungar! Blöögda! åwwh. : )

Som sagt, vi fotade idag. Här är lite bilder från dagens fotning.

  Hissjö's Mysterious White Power "Adam"

 Hissjö's Thunder storm "Alice"

 Pysselgården's Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0