31 December

Wooohoo! sista dagen på 2008! Har faktiskt funderat om jag ska ha nått nyårslöfte eller inte. För jag är så dålig på att hålla dom så hm. får se om det blir nått eller ej.

Imorse så klev jag upp vid halv 10 och gjorde mig iordning, sen sparkade jag upp till stallet. Eller ja, sparka vet jag inte snarare GICK. Var sandat överallt, så de var väldigt få ställen det var bra sparkföre.. 

Skulle egentligen rida med Jenny. Men eftersom det var första gången och så kändes det bäst att bara ta det i min egen takt på banan. Allt gick jättebra! Så nu nästa gång jag ska till stallet ska jag nog rida ut. Kan lova att jag kände mig väldigt ringrostig när jag satt uppe på hästen.. Hahaha. Det kändes verkligen att jag inte ridit på ett tag!

Gårdagen så tillbringade jag tillsammans med Frida. Vi drog till stan. Egentligen hade jag inget speciellt att köpa men jag följde med som sällskap. Jag köpte knästrumpor, vita. Tre stycken höhäckar + lite smågodis till kaninerna. Och en mascara å sen öven en eyeliner som följde med. Min lillasyster hade en sån mascara innan, å den är superbra! Inga klumpar alls och separerar fransarna perfekt! Typ den bästa mascaran jag har provat hittils. Jag lär nog köra med den ett tag framöver nu. Den heter Define-a-lash. Tror det finns gröna också i samma märke, men jag har en röd.

Ikvällen kommer att spenderas hemma hos mig, sen så kommer Jennys familj och äter med oss. Efter det så far jag och Jenny å kikar runt. Förhoppningsvis hittar vi nånstans att hänga ikväll. Och en sak till.. jag ska faktiskt vara nykter!




Gott nytt år allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0