jahaaajaa

Hahahahaha, måste bara berätta att kisse-pisse fick bada igår. Vilket gick förvånadsvärt bra! Trodde han skulle bli alldeles crazy, men han var bara duktig. Anledningen att han skulle få bada var att han luktar as. Pälsen ser mycket bättre ut nu iaf. hihi

Farmor och farfar kom hit och åt påskmiddag med oss. Gott. Just nu så håller jag på avlida av tråkighet. Tycker att Frida kan ta och komma hem nu!

Klipptid näst nästa vecka på tisdag. Hm. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det, men jag behöver klippa igenom mitt hår. Inte klippt det på nästan ett år, förrutom topparna då. Så de lär behövas. Men är så orolig att jag inte ska bli nöjd.. Nä, men inga stora förändringar blir det iaf. Bara klippa igenom det som sagt sen klippa till min snelugg.. eller rättare sagt, jag har ingen snelugg längre, så måste klippa en.


Från avslutningen i 9:an. Trodde verkligen inte att jag skulle sakna 9:2
nått alls. Men jag gör verkligen det. (jag såg helt wierdo ut, så en svart
kludd i ansiktet på mig behövdes)
btw lägg märke till mitt långa haaiir :(



Jag vill. Men att ta steget till det känns så stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0