tjoheej

Oj, jag har verkligen inte uppdaterat på ett bra tag ser jag.. Nämen nu ska jag bli dukig..

Kan faktiskt berätta en bra sak! Jag har typ G i matten nu! Har räknat ut hela boken och gjorde klart sista provet idag. Så det är kanon. Fast ska ändå repetera en massa saker ändå, så det suger.

Men något posivit är väl att jag har påååsklov nu! skönt!

Frida den lilla muppen har farit till Cypern och ska vara där i en vecka. Kom hem?!?!?! Har ingen att dela min kassa humor med. Eller ja, min syster å jag har likadan humor. Men min å Fridas är verkligen värst!

Nu ska jag nog ta nå kvällsfika, för typ första gången jag äter kvällsfika........ inte bra. eller jo de är bra.



Han är så fin. så sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0