Har ingen vettig rubrik

Sitter framför tvn och ser bridget jones på spaning. Den är som lite smårolig. Har ont i huvudet, så öser i mig vatten och småtuggar på ett äpple. Anledningen till att jag skriver från mobilen är att internet dampar lös. Så mycket händigare att skriva här. Jag och frida for till linda i hissjö för att lämna adam och alice där. Dom ska få bo hos henne för att dom är rätt knäpp här hemma, så hon ska se hur dom beter sig. Så får hoppas att dom beter sig likadant där som hemma. Haha, bara för att hon ska se i vilka situationer dom beter sig konstigt och lösa det på ngt vis. På eftermiddagen for jag till emma och färgade hennes hår. Ska fortsätta se filmen nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0